Міністерство освіти і науки України, Дніпровська академія неперервної освіти, Дніпропетровський обласний центр науково–технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді, Федерація організацій роботодавців Дніпропетровщини, Центр компетенцій Федерації організацій роботодавців Дніпропетровщини запрошують Вас взяти участь у роботі II-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освітня робототехніка», яка відбудеться он-лайн 14 квітня 2022 року. Початок роботи о 13.00 год.

Трансляція за посиланням: https://youtu.be/8BkAdpn1EUQ

Мета конференції: переосмислити актуальні моделі впровадження STEM-освіти у часи високої турбулентності, визначити завдання освітньої робототехніки та її перспективні напрямки розвитку в умовах воєнного, післявоєнного стану в Україні, об’єднати інтелектуальні зусилля представників науки, освіти, влади, роботодавців у розвитку науково-технічної творчості дітей та молоді, впровадженні інновацій та високих технологій заради миру та безпеки.

Конференція стане місцем перетину та поєднання в одному тематичному просторі різних дисциплінарних підходів, платформою для обміну досвідом науковців, педагогів-практиків, поштовхом до критичного аналізу проблем, перспектив, тенденцій розвитку освітньої робототехніки у світовій та національній освітянській практиці.

 

Основні напрями роботи конференції:

  1. Філософія та соціологія сучасної робототехніки.
  2. Нові напрямки досліджень у сфері освітньої робототехніки в умовах війни в Україні.
  3. Технології дистанційного навчання у організації занять та проектної діяльності з робототехніки.
  4. Міжнародний досвід впровадження робототехніки та науково-технічної творчості.
  5. Освітня робототехніка, мехатроніка на шляху до майбутньої професії.
  6. Розвиток алгоритмічного мислення та кодування у початковій школі. Методика впровадження курсів робототехніки для дітей молодшого шкільного віку.
  7. Використання елементів робототехніки у викладанні навчальних програм природничої, математичної, інформатичної та технологічної галузей.
  8. Модельні освітні програми «STEM» та «Робототехніка» у новому стандарті базової середньої освіти.
  9. Проектна діяльність в контексті розвитку робототехніки.
  10. Розвиток обдарованості та формування STEM-компетентностей на заняттях з робототехніки.
  11. 3D-технології в контексті STEM-освіти.
  12. Геймифікація в освітньому процесі.
  13. Вивчення та використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі.
  14. Проекти учнів та студентів у сфері робототехніки.