Сучасний учитель усвідомлює, що вже недостатньо бути актором, режисером, психологом. Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно вчитися, бути у творчому пошуку. Вчителі інформатики постійно в такому пошуку, оскільки інформаційні технології стрімко розвиваються і саме тому 13 травня 2022 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти вчителі інформатики зустрілися онлайн на майстер-класі на тему «Сучасні технології навчання інформатики в розрізі становлення Нової української школи», який провела Михайленко І.М., вчителька інформатики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Великоберезовицької територіальної громади, переможець обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022» в номінації «Інформатика».
В ході майстер-класу Ірина Михайлівна поділилася досвідом проведення дистанційних уроків, складання технологічної картки уроку, наголосила на обов’язковому виборі цифрових засобів, які будуть використовуватися на даному уроці. Вчителька поділилася своїми напрацюваннями використання технологій STEM-навчання для реалізації проєктної діяльності на уроках інформатики в умовах НУШ, зокрема було представлено декілька відеопроєктів STEM, проєктів, створених на базі платформи Arduino. Також було показано кілька сервісів та як з ними працювати, зокрема як записувати відео за допомогою програми OBS Studio, як можна створювати 3D-моделі в середовищі Tinkercad.
У практичній частині майстер-класу вчителька запропонувала об’єднатися в групи та створити STEM-проєкти. Використавши можливості поділу на сеанси підгруп у Google Meet, учасники заходу були об’єднані у три групи, кожна з яких працювала в окремій кімнаті. Модераторами в групах були Ірина Михайлівна та методисти центру інформатики Німко Н.М. та Переймибіда В.Ю. Таким чином було створено три чудових проєкти «Вишивана Україна», «Сім чудес світу» та «Життя у стилі ЕКО». Методист центру інформатики, ІКТ та ДО Німко Н.М. ознайомила присутніх із основними інструментами вчителя інформатики Нової української школи. В ході обговорення та підбиття підсумків учасники залишили свої відгуки про майстер-клас, виконавши вправу «Плюс, мінус, цікаво» та виробили методичні рекомендації щодо використання сучасних технологій на уроках інформатики в Новій українській школі.