12.11.2024 вібудеться VІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВІДКРИТИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ОНЛАЙН-ФОРУМ  «ІННОВАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, РЕАЛІЇ, СТРАТЕГІЇ»

Для участі в онлайн-форумі необхідно до 04.11.2024 зареєструватися за покликанням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd28wN33bUc03jLrANCn8zmwesy8tuzGcUqP-kZxo9InOgJAg/viewform

 

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ ОНЛАЙН-ФОРУМУ 12.11.2024 10:00–13:00

НАУКОВІ СЕКЦІЇ І НАПРЯМИ РОБОТИ ОНЛАЙН-ФОРУМУ 

12.11.2024   14:00–17:00

 1. Активи інноваційного розвитку освіти: технології, методики, ресурси (модераторка: ДЕМ’ЯНЕНКО Валентина Борисівна, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання НЦ «МАНУ», канд. пед. наук).

  2. Цифровізація освіти на засадах STEM в умовах євроінтеграції (модераторки: КУЗЬМЕНКО Ольга Степанівна, учений секретар секретаріату вченої ради Донецького державного університету внутрішніх справ, д. пед. наук, проф.; ЛОЗОВА Оксана Володимирівна, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).

  3. Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI (модераторка: ПІНЧУК Ольга Павлівна, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту цифровізації освіти НАПН України, канд. пед. наук, с. н. с.).

 4. Soft skills — навички XXI століття: що найбільше цінують роботодавці (модераторка: СЕРГЕЄВА Лариса Миколаївна, завідувач кафедри професійної і вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, д. пед. наук, проф.).

 5. Впровадження наукової освіти в український освітній простір: зарубіжний і вітчизняний досвід, перспективи (модераторка: КОВАЛЬОВА Оксана Анатоліївна, завідувач відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України, канд. психол. наук).

 6. Трендвотчінг ринку праці в системі підготовки і підвищення кваліфікації фахівців в умовах повоєнного відновлення України (модератор: КУЛІШОВ Володимир Сергійович, заступник директора з навчальної роботи Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України, канд. пед. наук, доц.).

 7. Управління адаптивними процесами в освіті в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення (модераторка: ЄЛЬНИКОВА Галина Василівна, голова ради ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», професор Української інженерно-педагогічної академії, д. пед. наук, проф.).

 8. Актуальні проблеми реабілітаційної психології в Україні (модераторка: ВОЛЯРСЬКА Олена Станіславівна, професор кафедри психології Київського інституту бізнесу і технологій, старший науковий співробітник відділу андрагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, д. пед. наук, доц.).

 9. Розвивальний потенціал віртуального освітнього простору (модераторка: СМУЛЬСОН Марина Лазарівна, головний науковий співробітник лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, дійсний член НАПН України, д. психол. наук, проф.).

 10. Багаторівнева система підготовки педагогів профільного і професійного навчання в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру (модераторка: ГОЛІЯД Ірина Семенівна, старший науковий співробітник відділу науково-методичного забезпечення підвищення якості освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», канд. пед. наук, доц.).

 11. Позашкільна освіта: теорія, практика, методика (модераторка: БИКОВСЬКА Олена Володимирівна, президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти, завідувач кафедри позашкільної освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, голова Громадської ради при Державній службі якості освіти України, д. пед. наук, проф.).

   Організатори форуму — Національна академія педагогічних наук України, Національна академія наук України, Національний центр «Мала академія наук

України», стратегічні партнери — провідні наукові установи, експериментальні заклади — лідери освіти, наукові школи й громадські об’єднання України.

Більш детальна інформація у листі (додаток)