30 січня 2024 р. методистами центру інформатики, інформаційних технологій та дистанційної освіти проведено третє засідання творчої групи вчителів інформатики на тему «Цифрові інструменти для реалізації дослідницьких методів навчання та STEM-проєктів» .
Метою заходу було підвищувати професійні компетентності педагогічних працівників у контексті реалізації завдань НУШ, сприяти розвитку ключових компетентностей педагогів, формувати навики використання цифрових інструментів для дослідницької діяльності, удосконалювати навички реалізації STEM-проєктів у освітню діяльність.
Про використання цифрових інструментів для реалізації проєктної діяльності на уроках інформатики в умовах Нової української школи зупинилася Німко Н.М., методист центру інформатики, ІКТ та дистанційної освіти ТОКІППО. Вона здійснила підбірку цифрових ресурсів для ідей STEM-проєктів, зокрема продемонструвала сайт https://www.sciencebuddies.org/, на якому можна підібрати ідеї для проєкту відповідно до вподобань учня.
Вчитель інформатики Заліщицької державної гімназії Грушко Н.А. ознайомила присутніх із власним досвідом та методикою роботи із STEM-проєктами. У своєму виступі «Інноваційне навчання інформатики: збагачення уроків через використання STEM-діяльності» Наталія Анатоліївна показала багато проєктів, які виконувала зі своїми учнями, поділилася цікавими інтернет-ресурсами для STEM-діяльності.
«Як залучити колектив до SТEAM діяльності? Особливості реалізації SТEAM-проєктів в умовах війни» - таку тему обрав для свого виступу Перунов Р.О., вчитель інформатики Рогачинського ЗЗСО І-ІІІ ст. Вчителі мали змогу попрацювати інтерактивно, почути цікаві ідеї, зануритися в плани та ідеї нового керівника закладу освіти щодо участі закладу освіти у STEM-проєктах.
Важливою темою для присутніх було питання «Методичні аспекти контролю та оцінювання навчальних проєктів та STEM-проєктів», яку висвітлила Михайленко І.М., вчитель інформатики Настасівського ліцею та доповнила Німко Н.М.
Наталія Михайлівна презентувала учасникам творчої групи методичний посібник «Формування ключових компетентностей на уроках інформатики в умовах Нової української школи» за підсумками роботи творчої групи. На закінчення було обговорено та підбито підсумки семінару та в цілому роботи творчої групи за минулий рік.